22 Ocak 2012 Pazar

YMA'NIN FAVORİ BAYAN PARFÜMLERİ:)


Guerlain Shalimar


Marc Jacobs Daisy




Elie Saab 


Victoria's Secret Gorgeous


Tom Ford Black Orchid


Chloe


Bond No:9


Gucci by Gucci

Daha önce favori erkek parfümlerimi paylaşmıştım. Şimdi de bayanlardaki favorilerimi yoğun istek üzerine paylaşıyorum:) Ben Guerlain Shalimar'ı kullanıyorum ama  kış ayları için favorim hep Gucci by Gucci olmuştur. Kokusu baharatlı ve bu soğuk havalarda gerçekten insanın içini ısıtıyor. 
Tabi ki herkes benim gibi baharatlı kokuları sevmeyebilir. Bunun için size farklı parfüm seçenekleri de sundum. Parfüm almayı düşünüyosanız; benim size tavsiyem, paylaştığım parfümleri deneyip ondan sonra hangisini alıcağınıza karar vermeniz. Umarım içlerinde size hitap eden parfümler vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder