6 Ocak 2012 Cuma

MÜZİKLE TEDAVİ

  





Sınavlarım dolayısıyla uzun bir süredir post yayınlayamadım. Aranın ardından ilk müzikle tedaviden bahsetmek istedim. Eğer kendim denememiş olsaydım kesinlikle müzikle tedavinin olabileceğine inanmazdım. Ama annemin bu duruma yoğun ilgisiyle bende bulaştım ve faydasını da gördüm. Ağrıyan bölgelerinize göre ya da burçlarınıza göre farklı müzikler var. Ben omzumdaki geçmek bilmeyen ağrı için denemiştim. Uyurken hafif bir tonda evde açabilirisiniz. Hem çok huzur verdiğini ve rahatlattığını hem de ciddi anlamda tedavi ettiğini görüceksiniz. Gazi Üniversitesi Algoloji Bölümü'nde de denenmiş ve ağrı değerlerinde düşüş olduğu gözlenmiş.
Yard. Doç. Dr. Oruç Güvenç'in hazırladığı cd'lerin online satışı var. Mutlaka alın derim.
http://www.tumata.com/icerik.aspx?pageName=tr_muzikterapi.html

1 yorum:

  1. Ben yengec burcunun cdsini dinliyrm her gece ve superrr bi uyku cekiyorumm:) benimde bu tedaviyi keskeftmem bayaa ilginctii:)

    YanıtlaSil