28 Aralık 2011 Çarşamba

DUCRAY SAÇ BAKIMI

  Şampuan konusunda şimdiye kadar pek seçici olamadım ama artık saçlarımı önemsemeye karar verdim:) Sadece eczanelerde satılan Ducray'ın ürünlerini ilk arkadaşımdan(Burcu:)) duymuştum. Saçlarındaki canlılık ve sağlıklı görünüm dikkatimi çekti. Tabi ki nedenini sordum:) Ducray'ın şampuanını ve  saç dökülmesini önleyici bakım serumunu kullanıyormuş. Ayrıca hem erkekler için hem de bayanlar için pek çok çeşitte ürünü var. Saçınız konusunda ne probleminiz varsa bence ona uygun bir ürününü deneyin derim. Bakım süresi 3 ay sürüyormuş ve şampuanı az miktarda saçınıza uygulamak yeterli oluyormuş. Ben denemeye başlıyorum. Bence sizde başlayın:)






                  

2 yorum:

  1. Ben bugun yesil olanindan aldim bakalim nasil olcak:))artik kotuyse burcudan parasini alirm:))))ayy en guzelide kadin bana bedava bisiler werdii cok sewerim kucuk esantiyonlari:))))

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar

    Ducray ürünlerini %25 indirimle İstanbul Şişli'deki www.eczanemizburada.com sitesinden satın alabilirsiniz.

    Dr Adnan

    YanıtlaSil