18 Şubat 2012 Cumartesi

HESAPLI MAKYAJ MALZEMELERİ

MAYBELLİNE FONDÖTEN
   

BOURJOIS ALLIK

MAX FACTOR PUDRA

MAYBELLİNE MASKARA

SEPHORA FARLAR

SEPHORA GÖZKALEMİ

 
AVON LIPSTICK

Güzel bir makyaj için mutlaka pahalı ürünlere sahip olmanız gerekmez. Daha hesaplı malzemelerle de istediğiniz makyajı yapabilirsiniz. Paylaştığım makyaj malzemleri hem hesaplı hem de memnun kaldığım ürünler. İçlerinde sadece allığı ben kullanmadım ama arkadaşımın tavsiyesine güveniyorum:) Şuanda o kullanıyor ve oldukça memnun kalmış. 
Ben özellikle size Maybelline'in fondötenini tavsiye ederim. E vitaminli, cildi yormayan, ince bir yapısı var. Ciltte fazlalık hissi uyandırmıyor. 
Tabi Sephora'nın farlarını, gözkalemlerini, ojelerini de beğeniyorum:) Renk seçenekleri çok fazla ayrıca çok da kullanışlılar. Kısacası paylaştıklarımı denedim ve tavsiye edebileceğim kadar sevdim. Siz de bir deneyin derim:)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder