27 Aralık 2011 Salı

ALTERNATİFLER ÜRÜNLER:)




Bu baskülü çok sevdim:) Hem çok estetik hem de sadece diyetisyene gidildiğinde öğrenebildiğimiz bilgileri bize evde veriyor.  Üstelik fiyatı da gayet uygun. Kalori ihtiyacı, beden kütle endeksi ölçüm özellikleri var.






  

     Bu şık saat aslında adım ölçer. Siz yürürken gram olarak kalori hesabı yapıyor.












En sevdiğiiiiiimmmmmm:)) Hem araba koltuğuna hem evdeki koltuğa uyarlanabilen bu masaj koltuğu  benim giibi fazlasıyla konfor düşkünlerinin edinmesi gereken bir alet:) Ben bir yıl önce aldım ve hala (özellikle sınav dönemlerinde) severek kullanıyorum.









Eğer siz de benim gibi bunlardan birini almak isterseniz online satışı var. Ayrıca fiyatları gerçekten uygun. Bu ürünler haricinde de birçok ilginizi çekebilecek ürün de var.
www.kalimed.com adresinden ürünlere bakabilir, sipariş verebilirsiniz ya da Ankara'daysanız Sıhhiye ve İncesu şubelerinden de alabilirsiniz.

                                                                    







Stres Topları
                                                                             












Koltuk Isıtıcısı



Elektrikli Battaniye

1 yorum:

  1. Bende burdan cok urun aldm erkent medical'de cok alternatif urun war cok guzelll hem de hesapli:)))

    YanıtlaSil