21 Aralık 2011 Çarşamba

BRANDS FOR LESS

Brands for less mağazasını ben ilk İstanbul'da görmüştüm ve bayılmıştım. Çoğu markanın sezon ürünleri yarı fiyatına hatta bazen daha da düşük fiyatlara satılıyor. Üstelik tamamı orjinal:) Şimdi sizinde aklınıza şu soru gelmiş olabilir: Orjinalse neden ucuz? Çünkü Brands For Less markası ürünlerin çoğunu Dubai'den getiriyor. Ürünlerde ufak defolar var ama hiçbiri görünen yerlerde ve alınamayacak gibi değil. Örneğin bazen etiketler yanlış dikilebiliyormuş ya da ayakkabıların numaraları yanlış yazılabiliyormuş. Markaların kendi mağazalarında ürünler o şekilde satılamayacağı için daha uygun fiyata bu mağazada bulabiliyorsunuz. Brands For Less'in İstanbul'da Bağadat Caddesi Şaşkınbakkal, Selamiçeşme, Levent, Bebek, Yeşilköy'de olmak üzere altı tane var. Ayrıca Eskişehir'de, İzmir'de ve Ankara'da da mevcut.


İstanbul'a gittiğimde bende iki tane elbise almıştım. Onları da sizinle paylaşmak istiyorum. Belki fikir olur:) 

                                             

Soldaki DKNY, sağdaki MİU MİU. 

1 yorum:

  1. Hatta ben bugün Burberry mont beğendim ordaa:))sanırım alcam yarın :))

    YanıtlaSil